mungkin sbb saya orang biasa

salam wbt..

penciptaan aku yg sempurna..
ye...ALLah mencipta makhluknya dgn sempurna..
alhamdulillah wa syukurilah..
kerana kesempurnaan ini..

namun,aku manusia yg sifatnya tidak sempurna...mengerti kamu??
aku x mampu menjadi sempurna...kerana hanya ALLah sahaja sifatnya sempurna..
mungkin kerna itu terlalu byk kekhilafan yg telah aku lakukan..terlalu byk.terlalu byk...
ya ALlah ampunkan aku..ampunkan aku atas ketidaksempurnaan aku...

hy sedikit yg mmp aku beri..
hy sedikit mmp aku kasihi.
hy sedikit mmp aku maafi..
hy sedikit yg mmp aku fahamii.
maafkan aku atas kekurangan ini...

namun aku cuba untuk jd yg terbaik buatMu..
buat manusia2 di sekeliling ku...
spy tak ada lagi manusia yg terluka..
agar semuanya mmp aku cintai...
susah.nmn tak mustahil..

ya ALLah cukupkan lah aku ..
biaskanlah cahya Mu padaku,..

aku mahu jadi luar biasa...
aku tak mahu.."mgkn sbb aku orng biasa."
terus menerus menjadi alasan untk aku ..
mmbuat byk harapan tak tertunai...
byk cita tak tercapai...
byk hutang tak terlangsai..
byk jiwa tak tenang...
kerana kekurangan yg merantai diriku...

aku insan biasa yg ingin jd luar biasa,....!

No comments: