alahai diri ku..

salam wbt..
lama rasenya jari2 aku ni x bicara..lurus lagikah??
huhu..saat nie..ada satu kekurangan..rasa x bebas...rasa x senang...
hum..ada satu kelebihan...masa terisi dgn sepenuhnya...(kecuali sekarang)
afwan... x tahan...rasanya lama benar jemari ini bisu...=)

minggu peperiksaan mmg begini..semuanya tak sempat...
mandi x sempat,
makan x sempat..
huhu,...yg penting baca x sempat..
hairan aku..bukan nya x pernah tahu semua ini..tp rasenya..blURr sgt..
aduhai...sedih benar..

hum..apepun sabar..dan tenang..
baca dgn ikhlas..
biar ilmu itu TERUKIR DI HATI(jazakallah ustaz..ayat yg best!!)
hum..jgn sampai ilmu menjadi racun ...di sumbat2..lalu selangkah dr dewan peperiksaan..habuk pun xde..
huhu..membunuh!

td ade kawan kita citer..salah seorng yg bakal menghuni neraka adalah orng yg berilmu..
hah??kenapa ekh???
sbb die mencari ilmu semata-mata ingin orng sedar yg die tahu byk benda..
rugilah orng sebegitu..

so..buat ape aku belajar.?
aku belajar kerana ALLAH..
lalu kerna aku ingun lari dr kejahilan..
moga hati aku juga niatnya selurus jariku...

tajdid niat sentiasa..
ya ALLAh padamu aku bertawakal..
berilah yg terbaik..
klah...moga yg terbaik untuk korng juga!!
selamat berjaya~~~


~mencari sesuatu yg hilang~

No comments: