sape yang tak sedih,,,

salam wbt...

sedih ,,,mmg sedih,,
sedih dgn diri sendiri,,
ngan keadaan sekelililing,,
aish,,,farah ..look here...TAK CUKUP KE NIKMAT ALLAH ??
farah ,,listen dear..ALLAH KNOWS THE BEST,,,AND HE LOVE U.. U KNOW IT RITE..??
farah...NK JADIK HAMBA X BERSYUKUR KE??
Ok,,OK..enuff!! no more..

hum...dulu aku sedih..
sedih ,kalau x dapt sesuatu.
sedih bila ditinggalkan..
sedih bila meninggalkan..
sedih apabila di kecewakan..
sedih apabila mengecewakan,,
dunia ini MENYEDIHKAN..
tp ,,
bila aku berhijrah ke dunia yang baru,..
penuh warna,dan tawa,,
disitu ku temui...cinta ,ketenangan dan kasih syang,
aku bahgia,,
aku gembira.
aku puas,,
tp...DIA x melupakan aku..
lalu aku diuji..
lagi dan lagi..
sungguh kesedihan itu cukup berbeza ,jika aku bandingkan dgn kesedihan aku 3 tahun yang lepas.
aku SEDIH..tp kesedihan ini mengajarkan aku tabah..mengajarkan aku erti cinta yang sebnar..
x sekali membuatkan aku lemah dan putus asa..
kerna aku yakin...
sedih ini,,sedih yang KAu redhai..
sabarlah duhai hati..
kiranya..DIA punca sakitmu...DIA juga pengubatnya,,,
ya ALLAH , jangan biar dia derita lebih dari ku..
saat ini ..itu saja ku pinta...

No comments: