mei untuk mama :)

salam wbt :)
ape khabar semua insan yang kusayangi dan juga ALLAh sayangi iAllah
smile always..peace no war <3

ok,sekarang mmg busy..exam,exam dan pas nih exam lagi..tp yang best nyer dalam kesibukan sempat lae dok melayar ke alam maya nie...seyesly aku cakap..ini x tipu punyer,..alam maya ini menyedut masa2 kehidupan aku dgn byknya! kalau letak timer,,catat mmesti terKEJUT tngk masa yang dah terhabis kat lappy aku yang comey nie,,,
hum,..insaflah semua..
APE APE pun aku still nk tulis sumting yang sgt2 IMPORTANT kat sini..
sempena bulan MEI..
walaupun ia bermakna ,bermulanya bulan EXAM untuk group A,B,dan C..(.chyaiyooK!!)
tapi BULAN ini sgt special ,,sbb ini "BULAN MAMA"

kenapa?
orng lain jgn jeles yer..ini khas description for my calendar only...so dont take note;)
1) bulan ini HARI IBU.
2) bulan ini HARI LAHIR
3) bulan ini HARI GURU

wah banyak perayaan yang mak kena sambut..( sebbek x de kat msia..mesti jenuh beli hadiah..hehe)
hum,,,gurau je...walaupun akak kat mana..tetap akan beli hadiah BYK2 dan BESAQ2!!  buat MAK yang CHOMEY;)
                                               walaupun jeles mak sayang abah lebih ><

untuk mama.

ma,
terima kasih kerana menjaga akak yang x sempurna ini,,,
ma,
terima kasih kerana mengajar akak mengenal dunia dan akhirat
ma,
terima kasih diatas kesabaran dan pengorbanan..
ma ,
terima kasih kerana menjadi mama akak..

ya Allah..
terima kasih kerana menganugerahkan malaikat ini padaku...
ya ALLAh jagalah dia di dunia dan akhirat
peliharalah dia seperti mana dia menjaga aku sewaktu kecil

ya ALLAH,,
panjangkanlah umur ku ,,agar aku dapt berbakti padanya..
dan
matikanlah aku sebelum sempat aku mendurhakai dia..

ma, sori x sempat buat video ke,lagu ke,(hehe,,ikut trend zaman la)
doakan akak ye..
luv u...
dan moga hari2 akan mendatang
menjadi MAK yang lebih mithali
menjadi ISTERI yang lebih solehah
menjadi CIKGU yang paling berjasa
dan menjadi BIDADARi  yang mendamaikan surga

salam sayang  dr nizhniy,
akak
anyway tahun nie kita tangkap gambar sama2 k..
miss u all <3


No comments: