berpeluh tak kita....

salam wbt..
alhamdulillah sihat walafiat hari ni....dan rezeki makanan memang mencurah-curah,...aish rezeki kena hargai:)  >misi diet???<  hum......sok cuba lagi,,hihihi

ok ...la ni kalau aded masa lapang , aku g GYM ,,nway macam trend kan g gYm sekarang,,,so memandangkan i x nak ketinggalan zaman + misi 4 tahun yang mcm angan2 mat jenin tu...
gagahkan kaki melangkah ,,meredah salji..angin ribut taufan...huhu...susah je bunyinyer, ok ini sekadar metafora:) hahah

nway...
hari g  class mix fight,( ala2 taekwondo gitu...huhu ,,rindunye nak sparing, best gak beradu tenaga nie).
memandangkan dah lama aku x fight2 nie...mmg lah semput sekit...heheh


ok..back to topic..
BERPELUH~

nway kena sambung citer mix fight...nk dijadikan citer,,,aku dok lah sebelah cikgu aku nie...bersemangat lah kononnye...
tp aku x puas hati betul ,,,
KENAPA CIKGU NI BERPELUH-PELUH ,,SIAP MENITIK2 KAT LANTAI~~~
aku pulak ..
peluh2 manja je...:)
haish ,,aku buat ape yang dia buat kot...so ??

hum..sambil dok balik jalan,,,aku reflek lah diri sikit..
MUNGKINLAH
aku nieh x buat ALL OUT~ ( meme pun)

so ~salah siapa? aku lah ~

hum,,
kenapa berpeluh menjadi topic??
ini mengenai ALL OUT


aku selalu dengar,,,SAHABAT DULU

kurus,kuat,sihat,,berpeluh-peluh lah,,
tp bukan g GYM.
tp diorang dok buat DAKWAH  ALL OUT, sini sana,

mmg lah berpeluh-peluh ...
kalau wat sungguh2...
bonusnye...sihat, kurus , BERIMAN
huhu
hum...rasenya2 kalau dai la2 ni gemuk2 , comel2,,montel2??

mungkin
kita belum ALL OUT
even kita buat menda sama cam depa ( macm aku buat sama cam cikgu aku) ,tp aku aku sekadar imitate dan x buat betoi2 dgn sepenuh tenaga dan daya usaha..makanya..
yang comel dan montel akan kekal begitu
dan
dakwah itu...perlukan peluh2 kita ,,peluh2 as syabab!
( jgn pulak berpeluh sbb dok ketaq  takut)
seyes dalam dakwah ,x da hantu:)
kalaulah buat semua neh,,,sure berPELUH





1 comment:

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus