mega sale

salam wbt,,,
alhamdlillah...masih dan masih menghambakan diri untuk DIa ,,iALLAH,

hum..
winter is around the corner,,,
so its mean  SALE also will come SOOOOON...
huhuhu...everyone, lets spend some money!!!!!

"HOT STUFF, ALL MUST GO~"

ekH?

pelik x enty nie??heheh...sungguh lah kan..
dulu aku mmg kaki shopping,,,sgt lah,,aku suka beli barang2 yang kononnye murah,,,tp dah namanye asyik membeli ,,banyak lah habisnya,,,last2 miskin lah ~

Tapi...
aded satu MEGA SALE yang x akan merugikan anda,,,malah memberi pulangan lumayan..~
adeke???
ada~
sungguh ,,x tipu :)

nway,,,ini die...meh aku promote...
ni e kejaq nie,,,sbb sale nie dah nk habis~aiyak,,,sori ekh,,aku yang lembab...kalu kerja nie,,sure dah kena buang~ huhuh
azam rusia



1O hari dalam ZULHIJJAh~
inshaALLAH,,
hari2 yang lebih baik dari hari2 10 ramadhan tetapi malam2 10 ramadhan lebih baik dr malam2 10 hari zulhijjah,,

aku cayalah kat korang semua...mesti dah g shopping tyme malam2 10 ramadhan kan??
dpat byk PahaLa x ???  ( ke bayk baju raya??) ish2,,,tepuk dada ty iman larh~

hum...lani,,,meh kita lengkapkan 10 hari kita dgn menambah hari siang pulak~

JOM shOPping kawan2
byk sale yang ALLAH buat nie,,
bykkan zikirm puasa, bermanis muka( alamak aku dah termasam tadi) ..berlapang dada~
qiam, solat sunat,...
banyaklah lagi...

nway ~
MARI BERAMAL ..HOT DAY , ALL MUST GOOOOOO~

n selamat hari raya:)




pesanan ikhlas dr :
promoter x bergaji:)

No comments: