malam ini

salam wbt
hum , alhmadulillah :)
lama x hapdate,,,sejaak aku rase down jap....besalah hidup up n down...( tp down jagn lama2..takut terkubur , x gitu ?)
hum...ntah lah kan ..nape hidup camni..tp camni lah hidup!
(Ok , merepek..saya ngantuk ,tp saya nk gak tulis nie)
saya terharu ,..
sbb ade orang care sal saya
saya terharu ..
sbb saya rase ada orang syg saya
saya cam nk nangis.
sbb , ade orang nk amik tahu apa yang saya rase
saya macam nak meraung..( gembira)
sbb , tak sangka ade orang nk tolong saya.
saya..dah x taw nak kata pe, tak taw nk rase ape.
sbb ALLAH hantar semua orang nie dalam hidup saya!
ALhamdulillah , TQ ALLAH :)

saya nk share 1 :
inshaALLAH semua susah ini akan berlalu , selagi kita yakin dgn DIA

p/s: saya jarang pe cakp ngan blog saya, since aded kawn saya cakp , saya x nk citer , tp asyik ngan blog je..?? ish~ xdekan ,,cuma satu je saya taw..
bila saya tulis,
saya rase hati saya cakap ape yang mulut saya x leh ckp:)
alhamdulillah ,,ALLAh bg saya jari yang cukup..

ya rab , ku pohon NUR milik MU ,
ya rab , ku pohon kebahgian untuk hari esok , dan esok , dan sampai SORGA MU ,
ya rab, tetapkanlah aku di Jalan MU yang Maha Lurus ini >,<

ok,,,malam ini ,
biarlah hati ini bicara~

im trying (sabaq na~)

No comments: