ILLAH


illah....ia pendek tp bermakna...
IA tempat ku sembah...DIA lah mahA agung..
DIA tempatku bergantung...tempat aku berharap...
meminta segala impian agar di kabulkan...
kerana DIa maha pemberi...maha pengurnia..
maha penyanyang dan pemurah..
DIA sentiasa di sisi...terlaku dekat...
dalam setiap nafas aku bersamanya...
kerana DIA sentiasa..di mana2..
saat aku bahagia...mahupun duka..
padanya aku mengadu segalanya...
DIA maha mendengar...

illah cukup ringkas sebutannya...
tp pada NYA aku gerun..
aku takut...
kerana DIA pemberi mudharat...
kepada siapa yg lalai...aku??
aku berharap bukan ...
tp aku manusia yg alpa...
kerana itu aku takut ,.takut aku tewas dlm perjalanan..

illah...DIA satu2 nya tuhan ku..
pelindungku..
tmpat aku bergantung..
hy padanya aku takut..
biarlah...hidup dan matiku untuk mU..

illah ku yg satu...maha besar..
maha esa.....ALLAH SWT..(4JJ I)


cinta yg agung....!

No comments: