masa gelap ku.


bismillahirrahim...


masa berlalu kian pantas....tanpa aku sedar,hujung minggu dah menjengah...weekend ni dah la ade nizhny game....addoiiii...penat2...tp nak wat camne??dah sape suruh men game byk2...inila akibat nya..huhu...


masa gelapku?..minggu ni ade exam bio n histo...alhamdulillah,bio aku dapt buat..walaupun x la hebat resultnya..tp cukupla untuk lepas..yang paling pnting aku harap ape yang aku belajr..aku ingat sampai bila2..astu ade histo...huu..ni yang sediy ni...dah lepas slaid first..masuk slaid second kantoi...mana x nya...secara x sengja..aku dah retakkan,slaid tu...chuak gak aku....astu suma ilmu2 aku dah lari bertempiaran,akibat kegabraan yang melampau..haha...tp disebalik kegagalan ni,ada satu yg best aku dpt...nak diceritakan,dok tgh baca bfore g exam tue,..ade satu slaid tue...susah gak r...aku pon berdoa la dapt slaid ni,,sbb dah baca byk kali..alhamdulillah,ALLAH tue maha penyayang...aku pon dapat la...tp aku lupa nak mintak spy lepas exam...huhu..astu kena la repeat nex wek...sediy toi...


bukan aku x baca,cuma baca ngan hati yang x tenang..hum,byk dosa sgt kot,tulah dok susahkan orng sgt,huhu,pape pun,aku bersyukur..DIA telah menguatkan hati aku....wlaupon sediy x terkira...tp aku taw ade seribu hikmah di sebalik suma ni...yaALLAH BERIKANLAH AKU KETENANGAN KEJAYAAN,,DAN MUDAHKAN LAH PEKERJAAN KU ....(minggu depan byk exam gak>>>addoiii) takut ni.....hu,,,go go,,,farah..u can do it...!


iingt,.,,ALLAH sentiasa bersama...


wassalam...

2 comments:

Anonymous said...

harap bersabar la weh..
huhu..

aRa_HaNi said...

sabar la ni...huhu...