selamat hari lahir mak....




“Ya Tuhanku! Ampunilah aku, ibu bapakku dan kasihilah mereka keduanya, sebagaimana mereka berdua telah mendidik aku waktu kecil.”


hari in..17 mei...hari yang istimewa buat seorang insan yang aku sayangi...
seoramg mak yang telah membesarkan aku,
yang mencintai ku,
yang mendidik ku,
yang mengorban segala nya untuk ku,
yang bersabung nyawa melahirkan ku,
yang memujuk ku dikala kecewa,
yang berkongsi kegembiraan dan tawa ku,,
terlalu byk jasamu,sehingga x mampu aku coretkan ...
terlalu byk,sehinnga aku takut untuk berfikir,untuk membalas jasamu.,
kerana walau umurku mencecah 1000 tahun sekalipun,x mampu aku membalas segalanya...

buat mu ibuku yang di cintai.hanya lah ucapan terima kasih mampu aku lafazakn,
dan hanya doa yang mampu aku titipkan dr jauh,,,,
semoga hidupmu di cucuri rahmat..
sentiasa dlm iman...
sentiasa di berkati nya,
smoga hidup aman dan bahagia..
semoga sabar menunggu kepulangan anakanda...huhu.
semoga.....dan semoga..............



aku harap aku mampu memberi kebahagian kpadamu.
membalas sedikit jasamu yang menggunung..
membrikan sedikit kebahagian kpdmu....
waalupun aku hy membalas sedikt..atau terlalu sedikit...tp akan ku cuba sepenuh hatiku..

to my mom...
i luv u so much..



SELAMAT HARI LAHIR MAK,
SELAMAT HARI LAHIR CIKGU KU..
SELAMAT HARI LAHIR CHEF KU YANG TERHEBAT,,
SELAMAT HARI LAHIR......BUAT PUAN NORAINI MOHAMED...
SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 44...hehe...


wassalam

No comments: