menanti

buat hati yang membeku...
cairlah...dgrlah rintihannya...
dngrlah ..jgn tulikan hati..
takut ia buta sekali...

mungkin aku seorang yg tak bersyukur...ya ALLAH..aku mohon golongkan aku dalam golonganMU yg sedikit tue..aku takut untuk menjadi hambaMU yg sombong..yg dosanya terlalu byk..

aku insan biasa yg lansung x sempurna..
aku sedar siapa ku..aku harap orng pun paham..
bukalah mata mu..lihatlah aku sebagai seorang yg penuh dosa..
lihatlah aku seperti manusia biasa,'

aku tak pandai menyusun kata..
mungkin itu membuat ada yg terasa,
aku boleh memahami hati orang lain..
kalau hati aku sendiri,aku gagal fahami,,
aku x boleh tahu apa yg orng lain inginkan..
kerana aku tak bisa dengar apa hati mu bicara...
bicaralah kiranya kau mahu aku mengerti..

aku rasa sgt jauh,
aku dah tak mampu menyusun kata,
aku tak mampu lagi untuk terus meneka hatimu..
aku tak mampu lagi untuk terus memujuk hatiku,
aku tak mampu lagi merasa berdosa,
tp satu aku pasti aku mampu untuk terus menyayangi..
dan aku harap aku masih mampu bersabar dan menanti...

aku takut kehilangan..
aku takut untuk ia terus berpanjangan,..
sebelum mata rapat terpejam..
usah biar kehilangan ,
menggantikan lafaz yg tersimpan.....

No comments: