heheh...=)

salam Wbt..

wahHHa,,,lama rasanya x update...since my last post yg agak emo.,,hehe..
hum...exam dah dekat tinggal berapa hari je lae...dan byk gila yg perlu di habiskan...banyak yg pelu dibaca...
aku taKUttt seKet..hehe...takut x ingat bila tyme nak jawab ExAm nnt...astu bila pikir2 balik aku belajar bukan untuk exam ..tp untuk jadi Dr..iNsyaAllah..kalau ada rezaki...hum,ape-apepun kena beljar untuk ingat sampai bila2 nie...huh...
boley ke???maybe it sound impossible...but I MUST TRY.,..
=p...=p...=0...=)..=)...=)...=p..smILE...sMILE...x 10000000000...
dis smile i dedicate to myself...
bcoz i know...when d exam is nearer...more smile will fade...so i reserve it first...
or maybe u ALL can share some hapiness with me...
iM scared>>>>
yes....im scared............
but i want to be strong....
n i want to do d best....!!
God...help me.......HUuuu...
everyone pray for my success....

exam...
anatomi...23 jan
histo...17 jan..

farahani nabila..belajar rajen2...
jom berusaha,..
terus2...maju ..

ya ALLAH dekatlah aku pada MU...
agar hatiku tidak kontang dalam minggu exam nie...
amin222....

to my otak....jgn jem ye...
neuron2 jom bekerja....!!!!

2 comments:

-azwanbakhtiar- said...

bila mai exam ni memang cepat buat kita jd xbtoi.. emo..

tp hg jgn risau sgt la..

"aku taKUttt seKet.." ja kan?
hehe

aRa_HaNi said...

ye ye...
seket je,,,
tq,,,always support me...
he...
=p