pudar..

salam wbt

ku rasakan pudar dalam hatiku...
rasa cinta yg kian hilang...
aku makin risau,
hati kian tenat..
otak yg ligat berputar juga letih...

saat aku berasa dekat dgn Mu..
pasti ada yg mahu menjauhkan,
ahh..aku bosan berperang dgn perasaan lagi..
jasadku kian letih..
dan akhirnya aku terdampar dalam kelesuan..

yg Maha penyayang...
aku takut kehilangan kasih sayangMU....
saat aku mula mengharapkan kasih syang insan lain...

yg MAHA memelihara...
aku takut aku makin jauh drMu..
saat aku tak selalu meminta perlindunganMU..

aku pasti KAU tahu hatiku...
maka peliharalah ia...
ya ALLah..
aku tiada daya lagi..
hanya pada MU aku serah segalanya...

ku serahkan hatiku pada MU,,
ya, aku ingin punya kekasih di dunia..
namun itu yg kedua...ketiga atau keempat mahupun kelima.....
aku tidak peduli...!
mungkin aku tak serahkan hatiku..
padaMU sbg yg pertama...

namun saat aku serahkan hati ini..
aku tak lagi mahu mengundur ke belakang..
ya maha mengetahui..
aku telah dulu menyerahkan hatiku padaMU..
peliharalah cinta ini..
kerana aku ingin menjadi kekasihMU...
buat selama-lamanya..

ya rabbul izzah..
berilah aku kekuatan...
sekuat kekasihMU yg lain...

ameen..

(dan sesiapa yg buta hatinya di dunia ini,nescaya di akhirat nnt ia akan lebih buta dan lebih tersesat dr jalan yg benar..17:72)

No comments: