sbuh..00..subuh

salam wbt..

alhamdulillah wa syukurilah,,

sekdar berkongsi crita kehidupan(x_x)
sekarang nie subuh awal kat bumi russia nie.kol 330 pg dah masuk..astu kol 5 dah awal..hum,mmg tidak dinafikan mmg "LIAT" le nak bgn subuh..hehehe...
so,terpaksalah kita sama2 pesan memesan kepada jiran2 untuk kejutkan subuh..=)
act nak bgn subuh x lah susah sgt,sbb aku nie species orng2 syahid awal(heehee)means~tido awal le...hem,bukannya apa,dah habit sejak dtng russia nie kot..
tp bila dah dok rusia nie..memng serabut sikit la biological clock aku.sbb masanya siang malam berubah-ubah(dgn drastiknya)makanya..mmg kadang2 tue,susah la nak set waktu tido,study,bgn tido dll=)
hum..semalam...dada jam menunujukan hampir pukul 1 pagi,dan aku masih tercangok lae,sbb esoknya ada program yg agak pntng dlm takwin 'aku'..hehe..so kenalah bersengkang mata sekejap..then,terjadilah semua kisah..apabila semua orng aku ajak untk tido kat rumah aku,sbb untuk memastikan semua orng mmmp bgn subuh(sbnrnya kepentingan diri)hehe..hum,sori kekawan..sbnrnya,takut kalau x terbangun.,=)dan kesannya..aku bgn subuh,tp orng last sekali..kesian diorng kena tggu...hehek..hum,,tiba2 aku teringat pulak kat zaman sekolah dulu..suka sgt stay up,tgk kwn2 aku mkn maggi"ades ,ntah pape kan???hehe..

masuk crita subuh semula,lepas bgn subuh,ada satu cabaran lae yg besar..iaitu untuk berjaga lepas subuh..huhu..mataku sungguh layu..tp still..'JGN TIDO LEPAS SUBUH'..
sbb bg aku,nnt hari aku lemah semacam je,kalu tido pas subuh nie..huhu..tp dah byk kali tertido(aku pilih untuk tido),hum..tuelah..x berJIHAD lansung..(jgn tiru aksi ini)..

hum,smg pasnie..kekuatan untuk berjaga lepas subuh lebih tinggi..=),sbb tersangt mengantuk..aku telah merepek kat blog nie..asiif ,x bermanfaat kpd antumna..(^_^)

"semoga hari ini lebih baik dr semalam"

No comments: