no title

salam..

sungguh aku sedih...sungguh aku marah ...sungguh aku bingung...
ah..mau saja aku menangis ,tp itu dulu..gadis itu terlalu naif...
maafkan aku kiranya,air mata bukan lagi penyelesaiannya...
kerna saat ini...
aku terlalu benci,

aku memilih untuk hidup dgn orng kebiasaan..
atau aku ditakdirkan hidup dgn orng kebiasaan..
tuhan..aku bingung,
aku tak mampu menilai..kerna saat ini,,aku juga terlalu daif dr cintaMU
tuhan ,berilah aku kekuatan membuang kemarahan,kebencian dan kesedihan ini..

kerna ia membuatkan hati ini keras membatu ,
aku takut ,,tiada lagi kasih syng untuk dia...


2 comments:

Lala Ashila said...

assalammualaikum...
hati itu milik Allah..dia yg berhak ke atasnya...dia berhak mmberi dan mngambil syg itu...maka untuk apa kau bersedih dan kecewa andainya syg itu tlh hilang...rawatlah ati itu dari rasa mrah dan benci...kerna kita x ckup layak mmbenci insan lain bila mana kita cuma manusia biasa..berserahlah pada takdirnya...

sahabat...

Lala Ashila said...

salam..
hati itu milik Allah...syg itu jg milik Allah..Dia yg berhak ke atas ati itu..jd untuk apa menangis dan kecewa pada takdirnya...rawat ati itu dari marah dan benci...muga bahagia itu akn tiba juga...

sahabat...