ADDD part 1



sunyi sepi kelas 5 cemara ,hanya kedengaran putaran kipas dan sekali sekala gelak tawa pelajar dari kelas sebelah. kenapalah diorang ni bising sgt, rengus hatinya sendirian ..seronok sangatkah exam dah dekat??Ah! serabut2..memang serabut...sambil otak masih ligat berlari menyiapkan kertas-kertas addmath yang bersepah di atas meja...
"haish!!!!" sambil tangan menghentak pen ke meja.GIVE UP. lalu muka tersemban ke muka meja.
Fana,otak ko nie kelas berapa la..apa yg susah sangat soalan keberangkalian nie,bengap sungguh,,MANGKUK betul...terasa air panas kat pipi.serius aku nangis,,,dunia nie dah terbalik agaknya..haru2...
"hem,ko ok ke?"
alamak sape la pulak nie..mimpi kot
" ok x nie?"
haru...ade manusia pulak kat sini, tadi bukan dah berambus ke,..makhluk2 kelas nie...macam mana boleh ade alien kat sini...adus ,habislah takhta hati batu aku...buat drama swasta nangis kat sini pulak,,fana. kau . memang .mangkuk hayun..

kenapala budak nie,,xde reaction.x kan dah collapse kot..
"weh2..apehal nie?ko jgn buat aku gabra..." datar suara Amran,dgn muka chuak.Dia menapak mendekati fana..
"fana ape-ape hal citer r kat aku,,,aku leh tolong kot.." dgn nada ala-ala cikgu kaunseling x bertauliyah,,,bukan senang die nak buang tebiat pujuk perempuan..bukan style die,lagipun yg peliknya,,asal la die kena pujuk budak hati ala2 the rock nie..aduss,,,asal la aku tertinggal barang...bala mmg bala...

3 comments:

丽 娜 said...

5 cemara = 5 bestari?
fana = farahani nabila?
hehehe

-azwanbakhtiar- said...

:D

farah kembali menulis cerpen.

:D

kikilala said...

uwaaaa....mana sambungan cerita ni??? aku dah bergolek2 ni..jgn la biar cerita tergantung....hehe