ADDD5

"yes.." jerit fana kepuasan..heheh...bestnye berjaya buat 3 point,bukan senang..tambah2 untuk orang dah lama x training.
hum,,exam mid year dah habis..alhamdulillah,,ade improvement. yang paling penting ADDMATH aku A2 kot...haha....walaupun A2 tetap aku bangga...haha,,,cukup bangga ,,manakan tidak dulu takat cukup lulus je..nway..thank a lot to amran omar. The best Tutor!but the best thing is..i can play basketball again..surat pekeliling dah ditarik semula.but kena la perform untuk next exam lae..hum..dat one later la pikir~

"fana! fana!, meh ar sini..." sahut bad dari hujung court. termati lamunan fana. 'cis,kacau r pakcik nie,,aku baru dok seronok berbangga~haha.
"jap2..im coming"

"ape kes ko cari aku?"
"saje la..nk sembang2.."
"ces...buang air liur je..x puas ke ko merepek kat kelas''
"elo ..bila masa..ko bz memanjang,,ni pun 1st time aku tgk ko kat sini..''
''ok2..offhanded!" mmg pun aku x cakap banyak dlm kelas.,,fokus katakan.
"nway..exam dah habis..n tournament basketball pun dah dekat..ape plan ko cuti nie..balik ke?ke stay sekolah je practise?"
"oo,,aku x fikir lae la,,rindu gak kat lembu itik kat kg aku tue..hahaha..tp..."
"tp ko stay kan?" celah bad .
suasana froze seketika~angin artik bertiup!

hum...pening la ngan bad nie..suka hati mak bapak die je..ingat aku x de mak bapak pe kat rumah tue.

''fana...u stay ekh...aku ade...die pun datang''umpan bad..dia tahu fana mmg akan mengalah kalau pasal 'die'..'die' yang menjadi buah hati fana sejak form 2..buah hati langit ketujuh tak pernah tercapai.

"seyes ,,die datang? .x mungkin la..die kan kat france." ye..mmg tak mungkin..dia baru je fly
"bulan 6 kot..die cuti summer,,aku x tipu kau nie"cakap bad bersungguh-sungguh

betulke die akan datang..ya tuhan..rindu nya kat die..artik pun boleh cair dgn kapasiti rindu aku...tp apekan daya,,aku sorang je suka kat die,,walaupun x pernah terluah..tp,aku tahu jawapan nyer..mamat tue hidup mati gila basket je..yang lain mana die layan..mungkin sbb tue,aku main basket...walaupun susah gile menda nie..kerna die..kerna dia..aku bersusah payah~huhuh

"ko seyes bad"
"im dead serious beb''
''x tipu''
''never lie..aku kan BF ko..buat pe nak tipu...''
''ok..i stay''
bad tersenyum lebar...puas hati. harap kali nie..fana akan jumpa kebahgian die kali nie..fana ko kawan aku yang paling best,,so ape yang ko hepy...aku sejuta kali hepy untuk ko.

No comments: