ADDD4

angin bertiup perlahan...mendung tapi xde tanda-tanda nk hujan,,aiya,best nie kalau boleh main basketball,x panas sgt,huhu..x la bertambah melanin kat muka aku yg sedia manyak melanin nie..by d way,ok pe banyak melanin cik fana..good to prevent skin cancer..haha,,,TAPI...arggh..aku kaki aku terpaksa melangkah ke tingkat 3 menuju kelas 5 cemara. pada petang yang indah ini,aku xleh g court,,wat a BAD day...

''hum, asal lambat?"datar suara itu,menyambut kedatangan aku kat 5 cemara..'SkeM-A juga pakcik nie',getus hatiku,
"ape?"
"xde pape...xde..." eh boleh dengar ke,..pelik..
"aku g kantin jap,nak choclairs?"
"no ..tanx"
berlagak,....xnak sudah
"ape?"
"ekh...x de pape.." serius aku x leh kutuk mamat nie,telinga die leh detect 1000dB ..better be careful...tumpang die baik hati nak ajar aku..
"humm..ameklah choclairs nie, boleh cairkan hati..macam iklan tue..nway,nape x datang petang semalam..penat aku tunggu.."
"aku datang la..tp hg kan sibuk ngan balak hg,,aku blah je lah"
"oo..Bad ke?hehe,,sorry .."


suasana diam seketika ,hanya kedengaran bunyi kipas yg kencang berlari...

''sorry la..i promise mamat tue takkan dtg lagi, jom r start ..hari nie nak belajar keberangkalian kan,,aku dah siapkan soalan semalam,tp ade satu x taw buat,,,ajar aku jap,," laju je keluar ,,sbb tiba2 rase kekok,,suasana diam macm kat artik ,,

"ok,duduk r"...sambil kepala ligat memikir,..asal budak ni x deny,,Bad tu balak die..diorang dah declair ke?hum,,patut r macam belangkas je dua orng ni,,tp asal aku rasa sakit kat hati nie??
ish,,Am,rational sikit...aku datang nk ajar math k?bukan nak...ekh..nope..nothing,,never!

"weh...macam mane ni?'
"ni senang je...hg bayangkan ade dua kerusi kat sini,,satu dah duduk,,.blaa....'''

"ok tanx" sambil fana mengambil semua barang-barangnye,,tergesa-gesa,,'aku mesti cpat nie,,ade 15 minit kul 7 ,,mesti budak2 tue kat court lae,,boleh la aku melepaskan rindu...yeay!!
"apsal kalut sangat?"
"nak g court..bye..." sambil kaki laju melangkah..

betoi ke ,pakcik tue balak die...asal die tak deny pun? hum.fana dan bad..kalau x de pape ,,takkan la fana kelam kabut nk g court,,bersungguh-sungguh die jawab soklan tue,,rupanya ade rancangan lain..tp kenapa dia dgn Bad?..TP apsal aku nak tahu semua ni? sbb aku rase hatiku sakit..adoyai,,ape kes pulak???


No comments: