camni r kawan

kawan,
kita sama-sama senang lenang
sama2 gak susah payah,,
sama-sama kenal dunia..
sama-sama tgk islam
sama-sama tgk jahiliyah

kawan,
aku ,kau ,penah dok berenang kat dalam lumpur
lumpur jahiliyah
dah lemas..kita timbul balik,,lemas lagi..
timbul lagi,
nak wat camna,,,dunia mmg begitu

tp kan kawan
tiap kali kita lemas..
tiap kali tu gak la Dia selamatkan kita
either dia tampaq kita ngan ujian or He kiss with his love
hem,,ikut kita la nk sedaq ka tak..

kawan,,
sampai bila nk terumbang-ambing..
aku rasala kan,,
kita perlu terapung kat kolam jahiliyah nie..
tarbiyah dah lama,,
hidup pun makin pendek..
adoyaiii,,
mesti berubah,,
mesti belajaq berenang,,

kawan ,,
aku bersyukur sgt,
ALLah bg hg kat aku..
aku bukannya apa..
aku rasa ALLAh baik sangat bagi kawan cam hg,,
sama-sama nk mandi ,
sama-sama nk keluar dari kolam tue,,
astu ajak aku sekali pulak tu..
nway,,
camni r kawan

kalau aku lupa ,
kalau aku syok berendam ,
kalau aku cam dah hanyut kat dalam kolam busuk tu
hg sepak je aku,,
haha,,aku redha,,
asal yg tak biaq aku mati dalm tu dah r,,

hum,,kay la beb
i lab u la,,;)

No comments: