ADDD8

haru la....ape la aku dah buat nie??
"fana speak to me..please?"
"shut up laaa, please go,leave me alone..."
"fana...aku datang sini bukan nk tgk ko nanges camnni.." ..seyesly mati akal aku,,,bad,,aku sekeh ko nnt,patutla beriya-iya suruh aku datang sini...rupanya "bala" ini yang ko pass kat aku...
"fana...nak choclairs?"sambil tangannya menghulur choclairs ke fana..
ambil pun tidak,,,tolak pun tidak..die terus tersedu-sedu,,,
"fana, im sory..''
''y?"
"aku pandai setelkan addmath,,tp aku x pandai setelkan pompuan nangis,,ko nak tahu x..,bg aku bila nanges ,pompuan tu sgt comey''
"comey ?kat celah mana??''hahah..nak tergelak aku...comelkah aku sekarang??selebek adalah...
"comellah...betoi..aku x tipu~''bersungguh-sungguh sambil tangannya mengangkat gaya bersumpah..dan choclairs bertaburan di tanah..
segaris senyuman terlukis ..sambil tangan mengutip choclairs di tanah..
"u know am?''
''what?''
" lelaki sgt comel tyme kalut nak pujuk pompuan nanges"hahaha...sambil ketawa berdekah keluar..
"cis..kutuk aku...ini lah aku dapat.,..bad mmg nk kena?''
bad...oh lelaki itu..mesti tgh sibuk sekarang,,ye la akim nk balik dah,,sure ngah bersalam-salam ,,berpeluk-pelukan,,abang kesayangan die dah nk pergi...dan aku ,,terpaksa dok kat sini...tak sanggup aku nanges kat dorm..malu ah!
"fana.....leh aku tahu nape ko kat sini?"
"aku cari ketenangan..."
"hmm....sebb abg akim dah nk belah ke??"'
kenapa perlu disebut nama itu...nak aku nanges lae ke??,,aiseyh.. anggukan sahaja boleh aku beri...
"hum...jangan r sedih...aku kan ade..aku teman ko kat sini..''senyum segaris..cam macho pulak rase,'protective habis'..gaya ala superman...
"ko nk watpe..?, dah r bior sal akim tu...aku dah give up la..g pun aku nk focus spm."
"good gurl.." sambil melepas nafas lega..iA,semuanya akan ok...

petang itu..satu kejadian yang luar alam berlaku..
aku ,air mata, amran, akim, courtbasket..dan choclairs..tanx am..comey kan...;) ,,hati ku ade getaran yang berbeza...

No comments: