you gay ,,im not ok

salam wbt

wah,,,hemsem nye mamat ni,sungguh!
tingginye,putih lak tu...rambut leh tahan r,,stylo kot...huhu..
baju...top man pulak,,beg calvin klein...huhu...kaya ker mamat nie??
maih kita usha...lae,.haish dan macam HERO korea lah pulak.,,serius aku dah jatuh hati...
pada siapa?
dia..dia ..dialah!!!

kalau dah HEMSEM ,KAYA dan BERGAYA..
iman aku yang seciput nie dah MELAYANG-LAYANG...
huhu

haish ,,'HEART BEAT ' dah reach 100 b/min,
mata dah berpinar-pinar...
tiba2,



hati:CHOP2...dosa weh...! ingat tuhan sekit..
akal; dah2 jgn kacau aku..
hati: weh2 ,,hg tue dah budak usrah,,belajar agama byk2 buat pe..DUNIA2...semua ni dunia..
akal: ala..kalau aku x ngorat die nie,melepas la weh...hg ingat jodoh leh datang bergolek ke??
hati: boleh2..mintak doa kat ALLAH ,,prepair diri baik2.jadi orng yang baik..kan ALLAH kata "PEREMPUAN YANG BAIK UNTUKNYA LAKI YANG BAIK"
kalau ko baik...nanti berGOLEK lah datang oK!
akal: lorh...LAME..lame...lame...BOOooo...

ok,,meh kita mulakn LANGKAH ok..
1st: ty kwn2 die..

aku: weh die 'single' ke??
( tersipu-sipu ;))
kawan 1: single lah,,,SURE.
aku: aish...betoi??
kawan 1 n kawan 2: BTOI !! ( ketawa)
aku: asal ketawa??
kawan 2: ko minat ke??
aku: ade ah sekit...huhu
kawan 1: lupakanlah..
aku : apsal??
kwn 2:  gay weh..( berbisik)
aku ; HAH??? ( tercangak sebentar..lama sebenarnya..:[ )

hatiku...patah..luruh ..berkecai..ISChemiC  (bila jantung x cukup oxygen) sebentar..maybe lead to cardiac failure x lama lae( kegagalan jantung berfungsi)

kenapa la lelaki jadi begitu di zaman lelaki makin sedikit ini..
haruskah wanita2 akhir zaman ini berkongsi suami..( mungkin bukan sekadar dgn wanita ttp jugak dgn lelaki)
fikir2kanlah...apelah nasib KITA ( wanita) zaman ini...

for me..you gay?
IM NOT OK!!!

p/s: cerita diatas adalah rekaan semata-mata tetapi..inilah realiti kan??

JOM PIKIQ RAMAI2

4 comments:

IRENE said...

hahahaha, kisah benar ker ni?

IRENE said...

sounds like u r the girl, che10 is kawan 1, syikin kawan 2... >___<

aRa_HaNi said...

haha,,,sound similar kan..but edited version,,hehe

kikilala said...

haha. sangat benar and its happening around us. ada gak kadang2 terkejut bila tau seorang mamat hensem tu rupa-rupanya GAY. true experience. lol