rASa itu pelik tp...

salam wbt..

rasa itu  pelik tp ia yang menjadikan saya normal..
mungkin juga membuatkan anda seorang yang normal..
ape rasa itu..
ia bukan sesedap kek coklat...
atau chese cake yang ade strawberi...
sbbnye....ia lebih seeeeddddaaaaaaaaaaappp dri itu..
nak taw rase pe??
 MANIS.LAzAt ,peNUH berkriM...tp aku namakan ia pelik...kerana ia bisa membuatkan aku dan juga hg..
rase x betoi...jantung berDEGUP kencang...kepala PEning2 LALAT...makan berpinggan-pinggan tp x kenyang-kenyang...mandi tgh hujAN tp X BASAH2...
hg penah rase x???
aku.....mesti lah pernah...ia PARAMETER ANDA normal (@_@)

ok...dulu selalu ade case crush sini,,,crush sana..zaman kcik2...pikiq x panjang,,astu mula la ade damage sana ,damage sini...huhuhu,,,astu leh banjir dibuatnya soksek ngan ayaq mata  dok sedih...sape suruh gedik cr penyakit...( ayat mak aku ,,mahai ooo)
sekarang dah besaq...dan x layan dah menda2 nie...x taw nape...sibOK belajaq kot..(siBOk ke?) dan sedaq la jugak menda2 nie x baik...x bawak faedah,,ALLAH x suka..dok bwak bencana,,,cukuplah..

hum..tp ujian kan,,mana penah x mai...
dok leklok..tibe2..muncul si "dia"
wah...palpitation..heart beat ( 110/min) , optic nerve dah conjugate gaze laterally
(transalation: jantung berdegup- degup kencang,.mata dah huling -dok meng"usha' la nk buat ape lae)
nway...bak kata kawan aku itu NORMAL..awat hg malaikat ke??
(ish..emo pulak dia nie..)

ok2..seriusly...ade rase pelik itu...rasa pelik yang seriusly aku x suka..

YA ALLAH,,,nk uji cinta aku kat KAU ke??? seyesly..walaupun aku nie category NGOK NGEK...jap ok jap x...aku x nak menda2 ni,,,ya TUhan,,,ini bahaya..

aku nak jadi orang nie...

“Jika Allah mencintai seorang hamba maka Allah akan berkata, “Wahai Jibrail, Aku mencintai seorang hamba maka cintailah dia. Kemudian Jibrail memanggil penduduk langit dan berkata, “sesungguhnya Allah mencintai sifulan maka cintailah dia.” (musnad Imam Ahmad dari Abu Hurairah)


kerana cinta itu sejati dan ia pasti tidak mengecewakan...
bila nafsu itu terdesak ia akan terdidik...nafsu ,,tunduklah engkau pada iman yang seCIPUT ini...


p/s:
kenapa hg x mau??
sbb aku taw aku suka dia sbb die hemsem je...
abih tu ape hg nak??
aku nak yang baik dan beriman...( hehe) 
macam la hg baik sgt...(>,<)
ade aku kisah...CITA- CITA mau tinggi..;)

2 comments:

Cik Deya said...

cool !
saya pon nak yang baik dan beriman..
tapi....
saya asyik jumpa orang yang hensem jeh ..
cmne tu ekk ?? =_="

Anonymous said...

usha untuk menikmati keindahan alam.alasan yg selalu digunakan.haih.. T_T