t to the a..then w....bla..bla~

salam wbt..

alhamdulillah ,,dah habis 5 paper exam ,,,tinggal lae satu..sungguh ,,jantung aku dah nk pecah dah nie...palpitation ,tachycardia..kalau ade 10 paper rasenye...leh mati! huhu...tp iA,belum mati...ape kes mati amik exam,,,at least..mati kat perang ke..baru COOL (" i prefer apache) heheh
hum...exam2 ...aku suka la jugak..for me it's always a nice moment for me to remember
aku selalu ckp...bulan exam itu..bulan kasih syang ...
hehe...exam pOn JIWANG la ko farah!!
huhu..nk buat camne dah betul...tyme2 exam la ko nk date manyak kali,,,dah cakap banyak2 , nak tatap wajah die lame2..tyme ni la nk merayu-rayu..nk buat muka syadid...nk buat muka comel..nk goda2 sekit...hahah dan macam2 gaya dan aksi..!

hum...bukanye ape..babnye,,aku taw,,dan kamu juga taw..xdak sape leh tolong kecuali DIA
baca banyak mana pun...mana leh ingat semua..( ape hampa ingat aku komputer ke?) aish~
hum..so ape laek...JOM GODA DIA~

beb..TAWAKAL BYK2!!!
tp kadang2 malu nk mintak lebih2...sbb tyme2 nie la nk ingat semua dosa..sungguh aku x layak meminta ya ALLAH..
tp......kerana aku ni manusia x malu...dan aku harap..KAU dgq la permintaan aku...permudahkanlah ya ALLAH semuanya~
pengajarannye: jgn dok wat dosa kalau x nk jadi orang TAK TAU MALU~
ade ka..ni dgn ALLAH ok..bukan manusia yng jugak tak malu sama di sekelililng kita..

hum..,jadi gunakan lah bulan ini untuk muhasabah diri,,,
(ish2,,) aku bukan nk kata,,aku dok gila tgk citer,,tyme2 nie la...huhuk camne neh,,ya ALLAH ..kuatkanlah keinginanku,menjadi hamba yang sebenaq.benaq nye~
permudahkanlah
bertawakallah
bertaubatlah
berusahalah.
dan
berTAWAKAL lae dan lae..
it's about t to the a..to the w...ish panjang pulak cheeer ni...hehe..

offline

1 comment:

Siti Hajar said...

tawakal.... ^_^