aq pun nk taw gak~

salam..
nway:) wendulah nk merepek kat sini,,,:) heheh,,,dah bulan bintang ku mengira masa berlalu,akhirnya kita bertemu cik blog:)  mish u damn much ..opps~

ok..1st of all..
alhamdulillah...akhirnya dpt tenet..
alhamdulillah aded masa nk merepek kat sini...nway..."aq cuba jadik DIAm.tp susah lah~ , susah jugak bila x leh cakap ngn orng,,,ckp jelah ngan keyboard..heheh,( moga bermanfaatlah kerepek aku nie)

hum...bukak je blog neh...g dashboard,,tgk owg hapdate..astu terlihatlah satu tajuk..
"bila mahu kahwin ??"

depress..seyesly~
sbb x ded jawapan ,,seyesly x de...hehe..walaupun geng aq tu,,org ty,,,,tp walaupn aq setakat aku ty kat diri seniri...syok2 seniri...termanggu2 seniri..huhu...nak wat camne,,x de orang nk ty.hahaha:)

hum,...oklah , aku pun tekun membaca,,saja nk taw ape jawapan orng...
standardkan,,,nnt ade jodoh aded lah...inshaALLAh ,,amin....( ape lae mau jawab??)
tp bukanlah ini mau aku gtaw..setelah merepek -kerepek nie..
aku just nk share satu komen yang best ,,,
nape sih mau kawin??
sbb
nnt leh buat bulatan gembira seniri kat umah
hehe,,,SWEET nyer:) wink2...( ok fine,,aq mmg kuat berangan)
so?



No comments: