sayang - benci

salam wbt..
alhamdulillah , untuk segalanya Ya ALLAh..
terlalu lama rasanya..hidup ini kosong..
ye~
perlu berubah.
ya tuhan,,kenapa ye nk jadi baik tue susah..
nk jadi beriman tu susah
nk jadi orng yang buat ape yang Kau suruh tu susah
nak jadi orng yg buat ape yang die ckp tu susah...
aish ~ byk pulak perkataan susah kat sini,.
susah bila aq fikir itu SUSAH.
sdngkan melihat manusia berubah
melihat mereka bersungguh-sungguh
melihat mereka ingin dan sedang berubah..
sudah cukup mmbahgiak..
maka mengapa aku x ingin mengecapi kebahgiaan itu sendiri..
merasa kebhgiaan itu sendiri..

saat melihat ,mereka jauh belari kepadaMU
aku sedar , aku mengatakan cinta.
aku mengatakan aku ingin .
sebenarnya..
terlalu jauh tertinggal
kerana kasih sayang itu aku yang belum membalasnya..

saat Kau menyayangi aku..
memberi sgl nikmat.
mana mungkin aku membenci.
tp sayang kerna aku membiarkan kasih itu di situ..
bukan membenci.
ttp aku terasa susah untuk meyanyangi.
ya RAb ,,
ku pohon hati yang bersih sesuci embun pagi
agar kasih sayang itu bisa subur dan mekar
mewangi hingga ku temui Mu satu hari nnt~

No comments: