kasih..

SesuCI kaSih ..
saat aku memerlukan,
KAU sentiasa disisi,
saat aku kesedihan,
KAU gembirakan aku dgn kata-kata MU yang indah,
saat aku putus harapan,
KAU beri aku impian,
saat aku kehilangan ,
KAU berikan aku jalan,
KAU sentiasa ada,
tak pernah tinggalkan aku,
kerna aku tahu ,,KAU menepati janji-janjiMU..
janji yang sagt indah,
tapi aku yang tak setia...
selalu aku mungkiri akn janji-janji ku..
selalu akn KAu,
namun,Kau selalu Memaafkan Aku,,
membuatkan aku makin alpa,
tp jauh sudut hati ini,aku rasa sgt hina,
layak kah aku menaburkan lagi janji-janji..
aku sesetia MU,
cinta ku x sedalam cinta MU,
tp Kalau aku ingin kembali,
sanggupkah kau terima aku seadanya,
aku akn cuba menjadi yang terbaik,
aku akan setia...
aku janji...!
aku ingin menghayati semula surat-surat cintaMU..
ingin aku bertemu dgn MU selalu,
juga mengunjungi rumah-rumah MU,
aku rela menyebut nama Mu, setiap detik..
aku rela merindui MU setiap saat..
aku rela menyerahkan seluruh hati ku Buat Mu..
aku rela...aku rela..sepenuh hatiku...
wahai Kekasih Yang Pasti,,
penganglah lah hati ku ini, ke Jaln MU,,
jgn biar ia pesong lagi..
aku tak lagi mahu curang terhadap cinta yang suci ini..
SUBHANALLAH.ALHAMDULILLAH,ALLAHUAKBAR..
La TAhzaN...
ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA
.....sayang kalau kita tidak mengerti...............

No comments: